Contact:

 


Postadres:

Kaylia

t.a.v. Sandra Koenders

Karosdrift 37
3436 AN Nieuwegein
Tel: 06-18829801

  

Email: info@kaylia.nl

BTW-nr: NL 127703263B01
KvK-nr: 60447303

IBAN: NL78 RABO 0167712330
BIC: RABONL2U

 

 


 

Praktijk adres:
Zadelstede 1-10

1ste verdieping/kantoor 1.01

3431 JZ Nieuwegein

 

Tel: 06-18829801

Mail: info@kaylia.nl

 

 

  

Auto:

U kunt betaald parkeren voor de deur.

Wilt u gratis parkeren, dan kunt u uw auto parkeren op de Karosdrift.

Via de loopbrug (karosbrug), loopt u richting City Plaza

Onderaan de brug houdt u rechts aan met de grote parkeerplaats aan uw linkerzijde.

Achterin vindt u het pand Zuidstede. (ca 3 minuten lopen)

 

Openbaar vervoer:

Komt u met de trein, dan stapt u uit op Utrecht Centraal.

Hier pakt u de tram naar Nieuwegein Zuid of IJsselstein

U gaat met de tram naar City Plaza, waar u uitstapt.

U loopt het paron af richting een groot parkeerplaats

(terug naar de kant waar de tram vandaan kwam).

Niet richting het winkelcentrum

Achterin het grote parkeerplaats zult u het pand Zuidstede zien

 

 

         

 

 

 

 


 

 

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen

die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld.

Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachtenfunctionaris

Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg.

Mijn voorkeur gaat ernaar uit dat u deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt.

Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijk klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie

Belangrijker dan de bemiddeling van de klachtenfunctionaris, is de inzet, het nemen van verantwoordelijkheden het vermogen van de zorgaanbieder een klacht op te lossen.

(met ondersteuning van de klachtenfunctionaris) Bovendien staat het u vrij,

indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt,

u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie

KlachtenPortaal Zorg (KPZ). Dit kan alleen na het doorlopen van het eerste traject en het oordeel     

van de zorgaanbieder.

Met ingang van 01-01-2017 is mijn praktijk bij KlachtenPortaal Zorg aangesloten. De geschilleninstantie KPZ is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend.

Contact

Zowel de klachtenregeling, klachtenfunctionaris als de geschilleninstantie van het

KPZ zijn te vinden/te bereiken via info@klachtenportaalzorg.nl Een klacht ter attentie

van de klachtenfunctionaris kunt u via een formulier op de website van het KPZ indienen.

Wanneer u met spoed contact wilt opnemen met KPZ, belt u het mobiele nummer (06) 25186207.

Het klachtenreglement van het kpz(download), zal als basis voor de klachtenprocedure van mijn praktijk gelden.

De geschillenregeling van het KPZ, zal u in voorkomende gevallen door de onafhankelijke klachtenfunctionaris worden aangereikt. U kunt deze geschillenregeling ook rechtstreeks van de website van de geschilleninstantie KPZ downloaden.

 


 

 

Voor klachten, opmerkingen en/of advies met betrekking tot de website, kunt u contact opnemen met webmaster@kaylia.nl

  

 

Logo Development by Visual Monkeyz

KAYLIA  |  info@kaylia.nl│KvK: 60447303│BTW: NL 127703263B01